طرب سي دي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طرب سي ديدخول

«®°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®»أغـانـي وصـور وأفـلام وشـخـصـيـات ونـجـوم وكـلـيـبــات«®°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®»

descriptionهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟ Emptyهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟

more_horiz
:he:
:h27: :h27:
يا جماعة انا عندي اقتراح او فكرة اننا نشوف اكتر عضو او مشرف بينزل مواضيع او ردود ونكرمة كل اسبوع او عشر ايام زي ما الرؤساء ما يحبوا يعني وياريت يعجبكم الا قتراح دة علشان انا كنت نزلت اقتراح قبل كدة ومعجبش رؤساء المنتدي بس انا ممكن اكون منزلة الموضوع دة علشان التنافس في المنتدي لان المنتدي بصراحة مفيهوش مواضيع كتير وكدة يعني وبعدين المنتدي دة بتعنا المفروض اننا نرفع من شانة ومنصبة بين المنتديات الاخري يا جماعة انا عايزة ردكم وعايزة رد كل عضو وكل مشرف ومشرفة ورؤساء المنتدي طبعا وشكرا ليكم
yoyo

descriptionهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟ Emptyرد: هام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟

more_horiz
الموضوع والاقتراح جميل جدا

descriptionهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟ Emptyرد: هام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟

more_horiz
يا جماعة عيزة ردكم لو سمحتم واشكرك يا دودي علي ردك

more_horiz
الادارة هي اللي تقدر توافق علي اقتراحك وانا شايفة ان الاقتراح حلو

وكمان دة هيساعد علي ان المواضيع تكون كتيرة وحلوة ومفيدة
وعلشان كدة كل عضو او مشرف او مشرفة هيتسابقو علشان يبقي اسمهم في {لوحة الشرف}
ولازم يكون اسمها لوحة الشرف
ويتحط فيها
العضو المميز
الموضوع المميز
المشرف\ة المميز\ة
ولو اختارو العضو المميز يختاركوي انتي
وشكرا

more_horiz
اه وانا لا قيتها فكره هايلة يا ريت الادارة انها توافق عليها

more_horiz
شكرا ليكم علي ردودكي يارب الادارة ترد كمان قولو امين ههه

yoyo

more_horiz
شكرا لهذا الاقتراح الرائع و ارجو ان يرد احد من الادارة :2:
لاننا نريدا ان نعرف ردهم Question
:33:*^ّريلينا*^ّ :33:

descriptionهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟ Emptyفكرة حلوووة

more_horiz
:Hello:
:rolleyes1: أنـا حـابب أشـكـرك عـلـي الـفـكـرة الـحـلـوة والـجـمـيـلـة ديـة
وأكـيـد إنـشـاء الله سـوف نـقـوم بالأجـرأت اللـزمـة لـطـلـبـك وأقـتـراحـك الـمـفـيـد
لأسـرة مـنـتـديـات طـرب سـي دي
ولـكـن
طـلـبـك سـوف يـتـم خـلال أيـام مـعـدودة
وشـكـرااا لإهـتـمـامـك الـرائـع:tongue2:
:805:
:Ta7yate:

more_horiz
شكرا علي ردك الجميل يا admin وانشاء اللة مستنين باقي تجديد المنتدي
yoyo

more_horiz
يا جماعة هي دي رودودكم بس امال فين باقي الرؤساء اشبح وMIDOMIDO
والاعضاء اكيد بس سامحوني واللة مش حفظة اساميكو يلا بقي ردو ومتبقوش بخلا

descriptionهام جدا للمنتدي والاعضاء والمشرفين والرؤساء؟؟؟ Emptyاــــــــــــــــــــــــــتراحك حلو موت يا يويو

more_horiz
يا جماعه انا شايفه ان اقتراحك يا يويو حلو اوس و ياريت الاداره تهتم بالموضوع داه لانه فعلا حلو اوي

more_horiz
طبعافكره حلوة
وجارى عملها
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد